záruka: | 24 měsíců |
výrobce: | Stevens |
běžná cena: | 77 990,00 Kč |
cena bez DPH: | 55 363,64 Kč |
cena vč. DPH: | 66 990,00 Kč |
původní cena: | 77 900,00 Kč |
sleva: | 10 910,00 Kč (14.01%) |
Dee-I-Two!
Je to jmenovec a technické srdce naší sady Izoard 105 Di2 - bezdrátové sady Shimano 105 Di2. Jak se na univerzální kolo sluší, je vybaven kompaktními klikami 50/34T pro rychlé a výkonné stoupání. Ke standardní výbavě patří také stabilní flatmount brzdy Shimano 105 s vynikající modulací, lehká kola DT Swiss P1800 Spline a ergonomický kokpit složený z kvalitních komponentů FSA a Oxygen.Výkonný karbonový rám a vidlice s kotoučovými koly QR12 a pevnými osami. Stabilní, ale citlivé vlastnosti řízení - ideální pro zdolávání alpských průsmyků
Kompletní „bezdrátový“ 2x12rychlostní kompaktní pohon Shimano 105 Di2
Vynikající kotoučové brzdy Shimano 105 Flatmount
Sada kol DT Swiss P 1800 Spline
Rám:Carbon SL Fiber O.L.D.: 142 mm
Geometrie:Unisex
Velikost kol 700c
Brzdové páky: Shimano 105 Di2 ST-R7150-L 2-speed
Přehazovačka :Shimano 105 Di2 Shadow RD-R7150-DA 12-speed Total capacity:41 Přesmykač :Shimano 105 Di2 FD-R7150 2-speed
Kliky: Shimano 105 FC-R7100 50-34 T
Kazeta : Shimano 105 CS-R7100 12-speed
Řetěz : Shimano CN-M6100
Řidítka : Oxygen Scorpo Aero Drop: 130
Hlavové složení : Deda DCR 1 1/8"-1 1/2" Upper
Sedlo : Oxygen Triton
Sedlovka : Oxygen Scorpo Road Length: 320
Představec : FSA SMR Handlebar clamp: 31.8
Váha : 8,5 kg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|